ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟΝ ΘΟΛΟΣ

Πολιτική Απορρήτου Και Επιστροφών

Πολιτική Εχεμύθειας

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος www.e-tholos.gr και προκειμένου να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία, ενδέχεται να σας ζητηθεί να δηλώσετε κάποια προσωπικά σας στοιχεία όπως όνομα, ηλεκτρονική διεύθυνση, φυσική διεύθυνση, κινητό τηλέφωνο.

Αυτό συμβαίνει στα πλαίσια της διασφάλισης της επικοινωνίας μαζί σας έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσή σας για την πορεία της παραγγελία σας ή την ενημέρωσή σας για καινούργια προϊόντα .. Δεν πρέπει να αποκαλύψετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας σε κανένα και για κανένα λόγο και δεν πρέπει να προσπαθήσετε να έχετε πρόσβαση ή να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό κάποιου άλλου χρήστη.

Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για όλες τις αγορές και άλλες δραστηριότητες που γίνονται μέσω του λογαριασμού σας και συμφωνείτε να δηλώσετε αμέσως οποιαδήποτε αναρμόδια χρήση του λογαριασμού σας από τον οποιοδήποτε ή οποιαδήποτε παραβίαση της ασφάλειας. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιεσδήποτε απώλειες προκύψουν από την αναρμόδια ή μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού σας.


Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του www.e-tholos.gr προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για την διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, (με εξαίρεση όπου προβλέπεται απο τον νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές) χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.


Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-tholos.gr λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του. Τα δηλωθέντα αυτά στοιχεία διαγράφονται μετά την με οποιοδήποτε τρόπο λήξη της συναλλακτικής σχέσης σας με το κατάστημα.


Ο Πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997


Οι πληροφορίες που ζητάμε από εσάς:
Προσωπικά δεδομένα: Ο κάθε επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-tholos.gr χωρίς να δώσει οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία. Θα χρειαστούμε προσωπικά δεδομένα (το e-mail σας) μόνο όταν γίνετε μέλος και προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων ή εάν επιλέξετε να λαμβάνετε το ενημερωτικό μας e-mail.


Πληροφορίες που αφορούν αγορά προϊόντων: Τα απαραίτητα στοιχεία για κάθε συναλλαγή είναι το ονοματεπώνυμο σαςνα σταθερό τηλέφωνο, διεύθυνση (οδός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας), διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας και τύπο παραστατικού (απόδειξη, τιμολόγιο). Παράλληλα, ζητάμε εθελοντικά κάποια στοιχεία όπως αριθμό κινητού τηλεφώνου (στην περίπτωση που χρειαζόμαστε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας).


Δεδομένα παραστατικού: Στην περίπτωση που εκδώσουμε τιμολόγιο χρειαζόμαστε το όνομα της εταιρείας, Α.Φ.Μ. και διεύθυνση της έδρας της.
Συνοπτικά, ζητάμε τόσες μόνο πληροφορίες όσες μας χρειάζονται ώστε να απολαύσετε μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία: συνεπή παράδοση των προϊόντων που παραγγείλατε, ασφαλή πληρωμή της παραγγελίας σας και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση βασισμένη στις ανάγκες και προτιμήσεις σας.

Πολιτική Ακύρωσης/Επιστροφών

Θέλουμε να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές που κάνετε μέσω του ηλεκτρονικού μας

καταστήματος. Γι’ αυτό σας δίνουμε την δυνατότητα επιστροφής προϊόντων και πλήρη επιστροφή των

χρημάτων σας μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παράδοσή τους, με βάση τα έγγραφα αποστολής/παραλαβής.

Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη. Εάν έχετε λογαριασμό πελάτη μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής μέσα από την διαχείριση των παραγγελιών σας ή μπορείτε να ξεκινήσετε την διαδικασία επιστροφής στέλνοντας ένα email.

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν για οποιοδήποτε λόγο, ακόμη και αν απλά αλλάξατε γνώμη. Αρκεί να πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται στην αρχική κατάσταση πού παραλάβατε το προϊόν, χωρίς φθορές και σε κατάσταση που το προϊόν να μπορεί να πωληθεί ξανά. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το υλικό που το συνόδευε και βρισκόταν εντός της συσκευασίας. Το κόστος επιστροφής του προϊόντος, αν απλά αλλάξατε γνώμη, επιβαρύνει τον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε αρχικά.

Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελλαττωματικό ή χτυπήθηκε κατά την μεταφορά, τότε το προϊόν θα αντικατασταθεί με ένα ίδιο μη ελλαττωματικό προϊόν, με δικό μας κόστος μεταφοράς. Ο πελάτης δεν επιβαρύνεται. Ζητάμε από τον πελάτη μας να ελέγξει άμμεσα το προϊόν πού παρέλαβε και να μας ενημερώσει για οιοδήποτε ελλάττωμα ή χτύπημα κατά την μεταφορά, την ημέρα που το παρέλαβε ή το αργότερο την επομένη ημέρα. Μετά το πέρας αυτού του χρονικού περιθωρίου, ο πελάτης έχει αποδεχθεί ότι το προϊόν είναι ιδιοκτησία του και σε καλή κατάσταση.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Εμείς εξασφαλίζουμε ότι ο ποιοτικός έλεγχος των προϊόντων μας και η διαδικασία αποστολής είναι οι καλύτεροι δυνατοί. Ωστόσο σε περίπτωση λάθους μας ( αποστολή λάθους η ελλαττωματικού προϊόντος) το ‘to site μας’ αποδέχεται την ευθύνη και θα αναλάβουμε εμείς το κόστος επιστροφής. Σας προτείνουμε, για την επιστροφή των προϊόντων σε μας, να χρησιμοποιήσετε συστημένη αποστολή. Δεν μπορούμε να δεχθούμε την ευθύνη για επιστρεφόμενα προϊόντα πού χάνονται κατά την διάρκεια της επιστροφής.

Scroll to Top